Demirci : 20°C
Dil Seçiniz : TR EN

ÜYELERİMİZ DOMOTEX FUARI İÇİN GAZİANTEP’TE

Tüm Haberler

Ticaret ve Sanayi Odası olarak 2016 yılının 5. Fuar ziyaretini G.Antep’te 23-26 Mayıs tarihleri arasında düzenlenen Domotex Halı ve  Zemin Fuarı’nı ziyaret ederek gerçekleştirdik.
24.Mayıs Salı günü Saat :14.30 da  Odamızın önünden İzmir Adnan Menderes Havalimanına  hareket ettik.İzmir’de yenilen akşam yemeğinin ardından  Saat : 20:10 da kalkan uçak  ile 1 saat 15 dakika kadar uçtuktan sonra G.Antep’e  indik.
G.Antep Havalimanında hazır bekleyen aracımız ile yaklaşık 50 dakika süren yolculuk sonunda K.Maraş’ta konaklama yapacağımız Clarion Otel’e giriş yaptık.

25.Mayıs Çarşamba günü sabah kahvaltıdan sonra Otelden ayrılarak K.Maraş Ticaret ve Sanayi Odası’nı ziyaret  ettik.Bize gösterdikleri yoğun ilgilerinden ve ağırlamalarından çok memnun kaldığımız K.Maraş TSO nun Genel Sekreteri M.Akif Bey  ve Yardımcıları ile birlikte iki fabrika ziyareti gerçekleştirdik.Bunlardan ilki K.Maraş’ın en büyük yatırımlarından biri olan Kipaş Holding bünyesindeki Kağıt Fabrikasıydı.Yaklaşık 8.000 çalışanı ve bünyesindeki 25 Fabrikası ve yıllık 1 Milyar Dolar cirosu ile K.Maraş’ın lokomotif firması olan Kipaş Holding'te son derece sıcak karşılandık ve Yönetim Kurulu Üyeleri ve Fabrika Müdürleri tarafından ayrıntılı bir şekilde işletmede gezdirilerek incelemelerde bulunduk.

İkinci  fabrika ziyaretimizi K.Maraş  TSO nun Yönetim Kurulu Üyelerinden  Mehmet Akif Gölcü’nün sahibi olduğu Emin İplik Fabrikası ve Emin Boyama ve Kasarlama Fabrikaları’na yaptık.Fabrika ziyaretleri sonrasında K.Maraş TSO’nun verdiği öğle yemeğinde Oda Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılarından  Serdar Zabun’da bize katıldı.Hep birlikte yenilen yemeğin ardından K.Maraş’ın tarihi ve kültürel yerlerinin de içinde bulunduğu şehir turu yapıldı. Ardından akşam yemeği için Yönetim Kurulu Üyeleri ile birlikte konaklama yaptığımız Clarion Otel’e geçildi.Yemekte Konuşan Odamız Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Akkılıç Odamıza ve Üyelerimize gösterilen yoğun ilgi için teşekkür ederek,ziyaretin getirdiği faydalardan ve odalar olarak karşılıklı yapılabilecek işbirliğinden bahsetti.Sonrasında Odamız Meclis Başkanı Gökhan Yıldızel’de teşekkür konuşması yaparak K.Maraş Ticaret ve Sanayi Odası Heyetini  Demirci’de ağırlamaktan memnun olacaklarını ve en kısa zamanda beklediklerini belirtti.

Konuşmaların ardından Demirci’den getirdiğimiz El Halısı,Hünnap,Mesir Macunu vb. den oluşan hediye paketleri takdim edildi ve gece sona erdi.

26.Mayıs Perşembe sabahı oteldeki kahvaltının ardından K.Maraş’tan ayrılarak G.Antep’e hareket edildi.Odamız Yönetimi olarak G.Antep Sanayi Odası ve G.Antep Ticaret Odası ziyaretleri gerçekleştirildi.Karşılıklı görüş alış-verişlerinde bulunulan ziyaretlerde G.Antep’in ihracatı,Rusya ile yaşanan gerginliğin ihracata ve dış piyasalara etkileri ve Suriye’li mültecilerin G.Antep’teki  durumları hakkında bilgiler alındı.Şu an G.Antep’te yaklaşık 500.000 Suriye’li Mültecinin olduğu öğrenildi. Öğleden sonraki Fuar ziyaretimizden sonra Üyelerimiz G.Antepte çalıştıkları ve çalışmak istedikleri firmaları ziyaret ederek görüşmelerde bulundular. Aynı gün akşam yemeğinin ardından Havalimanına geçildi.Saat : 22:20 deki Uçak ile İzmir Havalimanına Saat:23:50 de inilerek,hazır bekleyen araçlarla gece yarısı Demirci’ye dönüldü.